Translate

събота, 14 юли 2012 г.

Свежест за мъже, а и не само

Сега, в разгара на ненормално високите летни температури е от особено значение да намерим подходящите за нас продукти, така че околните да не навирват нос и да се чудят от кого е тази миризма на пот. Звучи гадно, но е самата истина. Ето, дори преди малко, в магазина имаше един мъж, който миришеше от разстояние. Уфффф, гаднооо, въпреки че потенето е напълно нормална защитна реакция на организма. Нали знаете, че чрез потните жлези се охлажда тялото ни? И все пак е хубаво да използваме продукти, които предотвратяват появата на неприятна миризма. Признавам си, че аз лично в момента използвам дезодоранта на приятелят ми. Да, изпотявам се, но няма неприятна миризма, което за мен е чудесно, както и за околните.
Дезодорантът, който той използва, а и аз е North For Men Spray Deodorant Anti-perspirant на Орифлейм.
Код: 15549


А като допълнение, той използва и ободряващият шампоан за коса и тяло "Север" за мъже. От който шампоан, повярвайте ми, в тези жеги купувам в промишлени количества :) Но е така, когато се къпе поне по три пъти на ден (минимум). Този продукт, който е 2 в 1 е много добър, поне това са думите на приятелят ми и казва, че от всичко което е ползвал до момента, което е от тип 2 в 1 - това е най-доброто на което е попадал и май повече няма да търси друг продукт.

 Код: 15539


Ако искате и вие да опитате тези продукти, то можете да си ги поръчате чрез "ПОРЪЧКА НА ПРОДУКТИ" :)