Translate

неделя, 5 август 2012 г.

Как спечелих екскурзия до Копривщица


Точно когато се регистрирах в Орифлейм, мениджърите от по-горните нива в групата към която бях, обявиха игра с награди. Играта беше, през следващите седем каталога, всеки консултант, който успее да направи 525 БТ (средно по 75 точки на каталог) ще се класира за томбола, от която ще бъдат изтеглени трима консултанти, които ще отидат за един ден до Копривщица напълно безплатно.
Аз бях супер заек, новорегистриран и точно това дали ще се класирам или не май много не ми беше в главата, защото нямах идея тези 75 БТ на каталог как се постигат - лесно или трудно :)
Каталозите започнаха да излизат един след друг, аз да си пускам поръчки и то за повече от обявения минимум в конкурса и така някак неусетно приключи и 10ти каталог на Орифлейм. Разбрах, че 75 БТ не е никак трудна задача, особено когато искаш да го направиш, а и резултатите бяха ясни - аз бях един от класиралите се за екскурзията до Копривщица, но някак, пак не осъзнавах, че наистина мога да спечеля и да отида до там.
Ден сряда (01.08.2012 г.), края на работния ден и телефонът ми звъни. Познат номер, търсеше ме Надя Барбова - спонсорът на моя спонсор в Орифлейм :) Вдигам и какво да чуя - аз съм изтеглена чрез томбола и печеля екскурзията, която ще бъде в събота (04.08.2012 г.) :))) помислих си, лелееееее печеля :))) Веднага разместих програмата си, защото имах планирано изкачване на в. Руен, но го отложих, защото ако не се бях възползвала от наградата си, това означаваше да урочасам късмета си и да го пропилея на вятъра. А реално и аз се бях постарала, за да се класирам, така че щеше да бъде глупаво от моя страна да не отида.
Екскурзията премина по много добре, всичко беше планирано и организирано по часове, така че да има достатъчно време както за музеите, така и за обяд, а също и за малко релакс. Релакса беше под формата на пикник, който беше на едно място от което се виждаше целия град. Много отпускащо място.
В края на екскурзията, аз и другите спечелили, бяхме помолени да си помислим какво най-много ни е харесало. Да си призная, въпросът е сложен за мен защото с чисто сърце мога да кажа, че на мен всичко ми хареса. Организацията беше много добра и нищо не липсваше :) Естествено, по пътя за София получих много добри съвети, с които да постигна целите, които съм си поставила в Орифлейм, а повярвайте ми – всеки съвет е безценен когато човек пожелае да се възползва от него :)

Пожелавам на всички ви късмет и успех в живота!
А който иска да спечели подобна на моята награда, то може да се регистрира към нашата сплотена група на адрес: 







Късмет от мен:))) 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако това ви харесва - подкрепете ни в BGtop.net : Топ класацията на българските сайтове

или ни харесайте във Фейсбук

Можете да се абонирате за новини по теми от тук

Вашата подкрепа означава много за нас, за което ви благодарим от все сърце!