Translate

събота, 9 февруари 2013 г.

Често задавани въпроси за новорегистрирани

Здравейте скъпи читатели, дойде време да направя и тази тема, защото осъзнах, че всеки новорегистриран или бъдещ консултант на Орифлейм  има сходни въпроси и реших да ви ги представя. Все пак, ако не намирате отговор на вашия въпрос тук, то   не се колебайте да ги зададете на имейл адрес:  kristi.lazarova@gmail.com

Ето и едни от най-често задаваните въпроси и техните отговори:

1. Защо да се регистрираш като консултант към Орифлейм? 
  • Първо, за да купувате козметика за себе си на по-ниска цена, без да е необходимо да правите каквито и да е продажби. Тоест, можете да използвате регистрацията си само за себе си, а ако искате можете и да споделяте каталога с приятели, колеги, съседи, познати. Изборът е само и единствено ваш за това как ще използвате регистрацията си. Трябва да отбележа, че хората, които се регистрират към мен винаги ги питам с каква цел се регистрират, за да знам кой какво търси в Орифлейм :)
  • Второ, за да печелите допълнителни средства от продажбата на продукти. Това означава, че ако съберете поръчка за 100 лв., то 23 лв. са директна печалба за вас, не е зле нали?
  • Трето, за да градите собствен бизнес без първоначална инвестиция. Както сами знаете, регистрацията в Орифлейм е не повече от 15 лв., а понякога е и безплатна, което прави присъединяването ви към Орифлейм без никакви рискове от загуба. Като регистриран консултант вие можете да каните и други хора да се присъединяват към вас, от което ще печелите допълнителни пари и бонуси, но както написах по-горе - това е с цел да градите собствен бизнес, от който да получавате в бъдеще пасивен доход, то сами разбирате, че тази тема не може да бъде разгърната сега, за това който иска да научи повече за бизнеса с Орифлейм, то нека се свърже с мен на имейл kristi.lazarova@gmail.com или на телефон 0885 83 92 84.
  • Четвърто, получавате достъп като регистриран потребител до сайта на Орифлейм и можете да пазарувате онлайн, както от всички други електронни магазини, т.е. регистрацията ви като консултант е нещо като регистрацията ви в други сайтове за пазаруване. Просто тук имате още 3 други възможности за това как да използвате пълноценно регистрацията си.
2. Трябва ли да правя задължителни поръчки всеки месец? - Не, не трябва. Всеки пуска поръчка само когато наистина е събрал такава, тоест няма нищо задължително.

3. Има ли минимална сума, за която да поръчам продукти? - Не, няма. Можете да пуснете поръчка и за 2 лв., изборът е ваш.

4. Как мога да прекратя регистрацията си към Орифлейм? - Всеки консултант, който няма непокрити задължения към Орифлейм и не е пускал поръчка в продължение на 17 каталога (12 месеца), то регистрацията му ще се закрие автоматично. Както казвам, разводът с компанията е лесен, безболезнен и безплатен ;)

5. Има ли определени дни, в които да се пускат поръчките? - няма такива. Поръчки се пускат денонощно.

6. Спонсорът ми има ли право да ме кара да пускам задължителни поръчки? - Не, няма! 

7. Какво ще стане ако се регистрирам и не успея да пусна нито една поръчка? - Нищо, просто няма да пуснете поръчка :)

8. Как се пазарува от Орифлейм? - Много лесно :) Поръчка може да се направи от сайта на Орифлейм (след като сте получили консултантски код и парола), да направите поръчката си по телефон, в офис на Орифлейм... Вариантите са разнообразни, но аз винаги казвам, че през сайта на Орифлейм се пазарува както от всички други сайтове за електронна търговия :)

9. Какво е бонус точки (БТ) - Всеки един продукт, който поръчваме от Орифлейм ни носи бонус точки.

10. Как се разбира кой продукт колко бонус точки има? - Всеки консултант получава "Форма за заявка на консултанта по красота" и там са написани бонус точките, а и ако използваме сайта за пазаруване - там също са написани.

11. 100 БТ на колко пари се равняват? - Приблизително, 100 БТ е поръчка за 156 лв. (на клиентски цени) или около 126 лв. на консултантски цени.

12. Трудно ли се правят 100 БТ? - и трудно и лесно, зависи от гледната точка, но за да се случи по-лесно при вас, то не забравяйте да покажете каталога на колегите си, приятелите си и познатите си. Ако направите това, то сами ще се уверите, че точките са правят много лесно. А както вече споменах, има хора които се регистрират за себе си и сами си правят 100те точки.

13. Колко често излиза нов каталог? - Нов каталог излиза на всеки 21 дни.

14. Нямам познати, ще мога ли да се справя като консултант? - Убедена съм, че имате познати, но просто не искате да работите с тях - това са две различни неща :) И все пак, ако се присъедините към моят екип и следвате съветите ми, то ще се справите :)

15. Аз не съм от вашия град, как тогава ще работим заедно? - щом четете моят блог, това означава, че използвате компютър и Интернет, а това автоматично премахва всички ограничения за място, тъй като посредством Интернет могат да се правят много неща, но какво и как ще го запазя за хората, които ще се присъединят към мен.

16. Колко се печели от Орифлейм? - Колкото труд сте положили :) Няма как да ви се каже точна цифра, защото всичко зависи от това и колко ще работите. Нали не очаквате, че с един, два часа седмично, след няколко месеца работа ще започнете да печелите милиони? В Орифлейм възможностите са неограничени за хората, които наистина работят и повярвайте - пари се печелят, но при условие, че работите! Тук работата не е 8 часа да се крия зад бюрото, да не свърша нито една задача и пак да си получа заплатата, нито пък е такава, че да се раздавате, да работите качествено, а паричното ви възнаграждение да е все същото. За разлика от стандартната работа тук има възможност за развитие, както в парична посока, така и в личностна.

17. Тук липсва моят въпрос? - Задайте вашият въпрос от "Добави коментар" и в полето "Коментиране като" (ако нямате gmail акаунт) изберете "Анонимен". При първа възможност ще ви отговоря.

Ако тази тема ви хареса, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК