Translate

събота, 23 март 2013 г.

Царят в каталог 4 на Орифлейм

И така приятели,
От каталог 4 остават броени дни, но не мога да не споделя с вас кой е моят най-обичан и харесван продукт в този каталог. Само искам да знаете, че оценката ми се дължи на база личен опит и за това чак сега изказвам мнението си.
Любимецът ми е...


Новият антицелулитен гел на Орифлейм Perfect Body.
Очарована съм от него и за това си взех няколко опаковки.

Масажният диск, с който е продукта - е уникално добър. Имах съмнения, че може да е груб и да ми причинява болка, а даже и синини да си направя с него, но се оказа, че масажът с него е истинско удоволствие.
Да ви споделя, че съм си купувала и други подобни продукти на други марки с приставки за масаж и директно са отивали в кофата, защото ми правеха синини.

А гела... Много е приятен, даже не знам дали ще мога да ви го опиша...
Антицелулитен гел Perfect Body
Код на продукта: 24884
Не попива моментално, за да може да се помасажира зоната. В същото време ароматът му е много приятен, а усещането на кожата ми през деня е невероятно. При мен има затоплящ ефект, така че който иска може да си го използва само вечер. Аз нямам проблеми и се мажа сутрин. И още докато се мажа кожата ми си променя цвета, става много по-свежа и мека.

Приятели, да не забравяме, че целулитът е упорито нещо и в борбата с него трябва да използваме най-доброто от козметиката + правилно хранене, бедно на мазнини + пиене на достатъчно количество вода.

Масажите са полезни, защото помагат да се освободят задържаните течности, а от там тялото ни се прибира и килограмите се намаляват.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За да направите поръчка на избран от вас продукт - пишете на имейл Kristi.Lazarova@gmail.com или използвайте формата за поръчки от ТУК
(подробности за методите на доставка виж в "Поръчка на продукти")
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ако това ви харесва - подкрепете ни в BGtop.net : Топ класацията на българските сайтове

или ни харесайте във Фейсбук

Можете да се абонирате за новини по теми от тук

Вашата подкрепа означава много за нас, за което ви благодарим от все сърце!