Translate

събота, 18 август 2012 г.

Какъв трябва да си, за да успяваш с Орифлейм?

Всеки човек има различна представа какви хора стават консултанти към Орифлейм, но се оказва, че повечето имат напълно погрешна представа за това какъв трябва да си, за да успяваш и печелиш пари от Орифлейм.
Причината за грешно изградения образ се дължи на един много обикновен факт - непознаване на дейността на консултантите.



Някои си мислят, че за да си успешен консултант трябва да си нахален.
Други си мислят, че трябва да си продавач по природа.
Трети пък са си въобразили, че трябва да имаш огромен кръг от лични познати. (Аз бях от третите)
Някои мислят, че трябва да си с определено образование, други пък са решили, че не ти трябва образование.
В други представи пък се заформя и образа на човек латерна - това са онези хора, на които не можеш да им запушиш устата и те говорят ли, говорят...
Не на последно място мога да посоча и образа на човека с много свободно време.

Но какъв в действителност трябва да си?

Трябва да си нахален? В никакъв случай, защото нахалниците се отбягват и това води до нулев успех!

Много често срещам хора, които казват - "Аз не мога да продавам".
Дали аз с моята професия "Системен администратор" мога да продавам? За хората работещи в ИТ сферата е всеизвестно, че са по-затворени личности, така че едва ли те са най-добрите търговци :) От това излиза, че можеш да успееш и без да имаш специални умения да продаваш, защото каталогът на Орифлейм го прави вместо теб.


Преди да стана консултант към Орифлейм аз бях с идеята, че трябва да имаш голям кръг от познати, за да постигнеш успех, но вътрешно в себе си имах усещането, че греша.
Оказа се, че тази ми представа е напълно погрешна, защото аз нямам много познати и в същото време вървя нагоре по нивата в Орифлейм.

Образованието? Има консултанти с всякакво образование - основно, средно, средно-специално, висше... Има всякакви хора, които стават консултанти - счетоводители, от областта на човешките ресурси, химици, учители, ИТ специалисти, военни, маркетинг и реклама, адвокати, хора без образование, пенсионери, ученици и всички други... :)))

Човека - латерна? Знаете ли, че най-успешни във всяка една област са хората, които умеят да изслушват околните? Ако не млъквате с говоренето, то хората ще спрат да ви слушат и пак няма да постигнете успех. Трябва да можете да говорите до толкова, че да обясните на човека отсреща за какво иде реч. Не се изисква да сте оратор :)

Човека със свободно време. Кой човек, който има постоянна работа разполага със свободно време? Това с времето е лично оправдание и не добро разпределение и подреждане на задачите. Аз лично съм 8 часа на работа + 1 обедна почивка, което прави 9 часа в офис. Понякога ми е толкова натоварено, че даже на майка ми не мога да вдигна телефона. След като се прибера имам домашни ангажименти, както всички други и въпреки всичко успявам да вмъкна и Орифлейм в графика си, както и разходките на кучето :) Така че, времето не е оправдание, не само за Орифлейм, а и за всичко останало.
Консултантите на Орифлейм отделят точно толкова време за това занимание, колкото могат и искат.

И какво излезе с всеобщо разпространените схващания за това кои хора стават консултанти към Орифлейм и успяват?
Май не съм споделила това с вас :)

За да успяваш с Орифлейм и да печелиш пари ти трябва да притежаваш следното:
  • Да имаш желание да го правиш
  • Да можеш да работиш в екип, защото както и друг път съм казвала - и сам войнът е войн, но с армия се превземат цели държави :)
  • Да отделяш поне мъничко от свободното си време за Орифлейм
  • Да имаш мечти и да ги следваш
  • Никога, никога, никога да не се отказваш
  • Да посещаваш образователните семинари на Орифлейм, за да вървиш напред
  • Да не се срамуваш от това, че си консултант (има хора, които казват, че на шуро леля му била консултант и не си признават, че са те - никой не яде доматите с колците!)
  • Да искаш да успееш :)))

Ако поне на две неща си отговорил с "Да" и си видял себе си в тях, то можеш още сега да се регистрираш
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

А ако имаш въпроси не се колебай да ми пишеш на имейл: Kristi.Lazarova@gmail.com


Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК