Translate

неделя, 24 февруари 2013 г.

Как да се преборим с кокошия трън

От много време се каня да ви разкажа моята лична история за това как се преборих с кокошият ми трън.

Ще започна с това как се сдобих с този проблем, защото всъщност кокошият трън е на вирусна основа и успях сама да се заразя с него.

Миналата пролет бяха много модерни цветните обувки и не можех да не си взема такива, просто нямаше как :) Купих си едни коралови, мммм разкошни. Докато стигна до работата и нещо започна да ме боде зверски по петата. Какво да видя - от обувката ми стърчи телче, което ме боде. Махнах го, но след по малко от месец, там където се бях убола кожата ми започна да се втвърдява. Не му обърнах особено внимание. Лятото вече това втвърдено място си понаболваше, но като отидох на море кожата ми се ексфолира от пясъка и успях да извадя нещо черничко от кракът си, което ми остави дупка. Тогава се замислих, че май имам кокоши трън, но продължавах да си мисля, че е безобидно.
Настъпи зимата и започнах да накуцвам леко и да не стъпвам нормално.
Бях прочела за различни видове лечение на кокошият трън и едно бях на 100% сигурна - няма да позволя да ми го горят с азот. По форумите пишеше, че болката е зверска от тази процедура. Прочетох, че има някакви лепенки и наистина имаше, но нали е на кракът ми това чудо, та тази лепенка се разместваше и вечно беше на здравата кожа, а не на тази с трънчето.
Болката на кракът ми вече беше непоносима. Може би 2, 3  седмици ползвах лепенките, но проблемът ми не се решаваше.
Тогава смених лепенките с друго разяждащо кожата вещество - Салекс - козметичен лосион за мазане. Започнах да мажа и да пада загрубялата кожа, но не и трънчето, което се беше превърнало в трънище по целия ми крак. Направо ми се ревеше. Имаше много израстъци по кракът ми, които бяха вече на дълбоко, а за капак на всичко установих, че и гной имам. Това вече беше неописуем ужас за мен. Явно си бях замърсила крака, защото непрекъснато ровех с игличка, опитвайки се да си извадя кокошият трън. Като изпаднах в паника, че имам гной се сетих, че в нас имам масло от чаено дърво и розмарин. Супер, защото знаех, че е антибактериално и се надявах да ми махне гнойта! Посипах хубаво засегнатата област, сложих си едно чорапче, за да не цапам, че е мазно и си легнах. Като станах сутринта и чудо на чудесата - нямах и спомен от болката, която изпитвах от доста време. Гнойта беше изчезнала. Това беше най-бързото махане на гной, което съм имала :) За по-малко от седмица мазане с маслото от чаено дърво и розмарин + салекс и всички кокоши тръни ми се махнаха.
Бях опитвала какво ли не, даже и с чесън, но това с чесъна е жива инквизиция.

Така че, който има проблем с кокошия трън, то му препоръчвам да опита с мазило, което разяжда кожата и да маже с масло от чаено дърво и розмарин. Може да се редува: Вечер кракът се маже с разяждащото вещество, а сутрин с чаеното дърво :) При мен ефектът беше поразително бърз, а трънчетата станаха едни сухи и леко с игличка ги махнах. 

Сега в къщи не оставам без масло от чаено дърво и розмарин!

Код на продукта: 21352
Редовна цена: 14.90 лв. с ДДС















--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Абонирайте се за нашият информационен бюлетин от ТУК
--------------------------------------------------------------------------------------------------------