Translate

вторник, 5 март 2013 г.

Почистващ мицеларен разтвор "Диамант"

Здравейте и от мен - Ива! В тази статия ще изкажа моите впечатления от Почистващият мицерален разтвор „Диамант” на Орифлейм.

До сега съм ползвала мицералните разтвори на Биодерма ,на Виши и на Ла Рош Позе. Преди да стана консултант на Орифлейм поръчвах продукти от моя приятелка и така се сдобих с Мицералния разтвор „Диамант” намален от редовната си цена 24,90 на около 14 лв ,не помня с точност. Тъй като цената му беше доста добра, нищо не ми пречеше да опитам...и да остана доволна :)
Тук е мястото да кажа,че не използвам мицеларен разтвори по предназначение, тоест за почистване на грим,а по-скоро като лосион. Въпреки,че ми се наложи веднъж да го ползвам и за сваляне на грим и се справи чудесно! Преди съм си купувала доста лосиони за лице,но не мога да ги трая, тъй като ми лепнат или остават мазен филм. Мицералния разтвор „Диамант” в момента е любимият ми „лосион”. Освежава, хидратира и омекотява кожата, оставяйки кожата гладка и еластична. Не знам дали си въобразявам, но ми се струва, че свива и порите :)
Мицералния разтвор „Диамант” е много по-лек в сравнение с лосионите. Не съдържа алкохол и други агресивни компоненти и ограничава риска от евентуални алергични реакции до минимум. Не дразни очите, не изсушава, не щипе, не лепне, не оставя мазен филм и е с прозрачна опаковка, което за мен е плюс, защото обичам да следя количеството на продукта, което ми остава. Самата течност има лек аромат, който е много приятен.
И още нещо, наскоро ми се наложи да го ползвам като основа за грим и останах очарована! Оказа се ,че по нищо не отстъпва на останалите основи за грим! Създава гладка и равна повърхност на кожата, заглажда фините линии и неравностите по кожата и засилва устойчивостта на грима.
Аз лично много го харесвам и със сигурност ще го поръчвам отново и отново! Горещо препоръчвам и Вие да го пробвате!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За да направите поръчка на избран от вас продукт - пишете на имейл Kristi.Lazarova@gmail.com или използвайте формата за поръчки от ТУК
(подробности за методите на доставка виж в "Поръчка на продукти")
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако това ви харесва - подкрепете ни в BGtop.net : Топ класацията на българските сайтове

или ни харесайте във Фейсбук

Можете да се абонирате за новини по теми от тук

Вашата подкрепа означава много за нас, за което ви благодарим от все сърце!