Защо избрах Орифлейм за мен и моето семейство
сега ще ви представя една стандартна ситуация, в която всеки от нас изпада и не е нещо ново за никой.
В къщи трябва да се купят някои нови неща като:
- Шампоан и балсам за мен
- Душ-гел за приятеля ми и шампоан за него
- Четките за зъби трябва да се сменят, правим го всеки месец
- Трябва ни нова паста за зъби
- Интимният ми душ-гел е свършил и околоочният ми крем е на привършване
- Крайно време е да сменя парфюма, който използвам, защото свикнах с миризмата му и имам нужда от нов аромат
- Имам болки в ставите и висок холестерол за това редовно си взимам омега 3 висок клас.
И така приятели, това е безобиден списък с необходими неща, но сега ще ви демонстрирам разликата между това да пазарувате от консултант или вие да се регистрирате и да пазарувате сами за себе си.
Разгледайте приложената по-долу снимка, като за да я видите в пълен размер натиснете върху нея.
Обърнете внимание на колоните "Цена клиент" и "Цена консултант". Видяхте ли разликата?
Изразено в пари - аз спестих точно 41.79 лв.! Как ви се струва тази отстъпка, какво мислите за нея?
Както сами виждате, в списъка съм включила неща, които ми трябват и няма нито един продукт от цветната козметика. Правя това пояснение, защото много хора казват - аз не използвам козметика и не се гримирам. В действителност, всички използваме козметика без да го осъзнаваме и този списък го доказа!
Сега идва един много важен въпрос - защо да избера да пазарувам от Орифлейм, а не от близкия магазин до нас? Замислете се:
- В магазина до вас дават ли ви 23% отстъпка на покупките?
- А дават ли ви допълнителни бонуси за направен оборот?
- В магазина имате ли 100% гаранция, която да ви позволи в срок от 30 дни да върнете продукта като направите рекламация?
- В магазина можете ли удобно да седите на дивана и да разглеждате продуктите?
- В магазина знаете ли кои продукти с какъв произход са, а какво е тествано върху животни?
- В магазина можете ли да вземете днес продуктите и да ги платите до 14 дни?
- В магазина намирате ли високо качество на ниски цени?
Ако отговорите ви бяха само НЕ, то това е една основателна причина да използвате рационално вашата Орифлейм регистрация, а ако нямате такава - можете да го направите от тук: http://consultantori.blogspot.com/p/blog-page_24.html
Преди малко ви попитах дали в магазина намирате продукти с високо качество на ниски цени. Предполагам, че отговорът ви е бил отново НЕ, но тогава как Орифлейм успяват да постигнат ниска цена и високо качество?
Първо, от Орифлейм имат голямо производство на продукти, което позволява да се намали себестойността на суровините.
Второ, Орифлейм не инвестират пари в реклами, рекламата се прави от доволните ползватели на продуктите. Знаете ли колко струва 1 минута ефирно време за реклама? Мноогооо и това естествено влияе на цената на продуктите.
Трето, продуктите от склада на Орифлейм не преминават през няколко нива на дистрибутори докато стигнат до вас. Веригата за доставка на продуктите е къса и това спестява много пари. Спомнете си за българските млекопроизводители - млякото им се изкупува за стотинки, но когато продукта стигне в търговската мрежа - той вече е с няколко пъти по-висока цена и във всеки магазин струва различни пари. Е, това при Орифлейм го няма!
Четвърто - продуктите не се продават в магазин. Магазинът е самия каталог, а това също спестява пари и позлволява да се намали себестойността на артикулите.
Бъдете практични и разумни!
Винаги когато съветвам някой когато си закупува компютър е да гледа съотношението качество - цена. Е, при козметиката, храната, хранителните добавки и всичко, за което даваме пари е абсолютно същото.
Отговорно мога да ви заявя, че качеството на продуктите на Орифлейм е много високо!
Сетете се за шведски компании, да като H&M, SAAB, IKEA, Ericsson. Предполагам, че сте бил клиент поне на една от тези компании и предполагам, че сте били доволни, нали? Това е така, защото шведите се славят с тяхната прецизност и високо ниво на качество на предлаганите стоки и услуги.
Това, че продуктите се купуват онлайн и по каталог не ги прави по-некачествени. Все пак сме в 21 век и вече трябва да сме свикнали, че виртуалните магазини взимат превес пред традиционните, точно защото се намаляват разходите.
Някой казват, че са получили алергични реакции - това може да се случи на всеки с всяка марка! Но най-хубавото при Орифлейм е, че много държът на обратната връзка от клиентите и когато един продукт се окаже, че не се харесва или наистина причинява някакъв вид алерги - той веднага се спира от продажба.
За такава обратна връзка в коя друга компания можете да се сетите?
Спомням си, когато започнах да си купувам енергоспестяващи крушки те уж бяха с гаранция няколко години. За жалост крушките изгаряха за 2-3 месеца. В началото рекламацията ми се приемаше в магазина от който ги купувах, но след това ми казаха да си търся производителя и на него да направя рекламация. Това беше безумие! При Орифлейм всичко става директно, ясно и чисто.
Ако искаш и ти да имаш достъп до продуктите на Орифлейм и да си ги купуваш с отстъпка, то
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Абонирайте се за нашият информационен бюлетин от ТУК
--------------------------------------------------------------------------------------------------------