Translate

петък, 4 септември 2015 г.

Ревю на всички нови продукти от Орифлейм каталог 12/2015

Натисни върху снимката,
за да увеличиш
Здравейте, в тази статия ще ви направя обещаното от мен ревю на всички нови продукти от Орифлейм каталог 12/2015. Представянето ще е смесица от снимки и видео материали, които буквално успях да заснема преди няколко дни на вилата си.

Надявам се новата визия на ревютата ми да ви допада, а ако имате идеи и предложения - пишете ми, с радост ще помисля над тях :)



За Орифлейм каталог 12 бих казала, че новите продукти са предимно аксесоари. Някои наистина много ми харесаха, но други не чак толкова, така че четете следващите редове, за да разберете какво ми допадна и какво не.

Все пак, ако сте нетърпеливи - изгледайте видеото под този текст, защото в него съм направила обобщено представяне на всичко ново от брошурата на Орифлейм.


Ако вече сте влизали в новия ми YouTube канал, може би сте забелязали, че ревютата ги правя по следния начин - едно обобщаващо видео с всичко ново и след това отделни клипчета за всеки продукт, за да можете да гледате подробно представяне на това, за което искате да получите повече информация.

Подробните видеа за това ревю са разделени в 6 части, така че и представянето в снимки ще върви в тази последователност, в която е подреден плейлистът ми Орифлейм каталог 12/2015 - нови продукти


ПЪРВАТА част от ревюто представя новата спирала на Орифлейм, създадена за още по-дълги мигли, която ще откриете на стр. 3 в каталог 12/2015.

Все още не съм усъвършенствала уменията си за снимане на видео, така че за да компенсирам това - правя и допълнителни снимки на продуктите, за да можете да имате пълна представа за нещата. 

За новата спирала съм направила отделно ревю, което можете да откриете на адрес: http://consultantori.blogspot.bg/2015/09/oriflame-one-instant-extensions.html

А ето и снимките, които успях да направя на спиралата The ONE Instant Extensions:

Натисни върху снимката,
за да увеличиш

Натисни върху снимката,
за да увеличиш



Натисни върху снимката,
за да увеличиш
Под този текст е видео представянето на спиралата.

ВТОРАТА част от ревюто е за новия аромат на Elvie, който ще откриете на стр. 5 от каталог 12/2015.
Натисни върху снимката,
за да увеличиш


В ТРЕТОТО ВИДЕО съм представила новата колекция аксесоари "Изтънчен шик" и дамската чанта Emmy, които се съчетават идеално.

Бижутата във видеото не се виждат добре, за това пък можете да ги видите в пълния им блясък на снимките. Не пропускайте да изгледате и клипа, в който ще чуете мнението ми за тях :)


Натисни върху снимката,
за да увеличиш
Натисни върху снимката,
за да увеличиш
Натисни върху снимката,
за да увеличиш
Натисни върху снимката,
за да увеличиш
Натисни върху снимката,
за да увеличиш


В ЧЕТВЪРТАТА ЧАСТ ще се запознаете пък с новата четка за ръж от серията Giordani Gold. Тя е едно от нещата, които леко ме разочароваха, така че не пропускайте да видите в клипа за какво точно става въпрос.



А ето и как изглежда на снимка:

Натисни върху снимката,
за да увеличиш
В ПЕТОТО видео говоря за новата дамска чанта и шал от колекцията Mindy на Орифлейм.



Това пък са техни снимки, за да се запознаете изцяло с колекцията Mindy :)

Натисни върху снимката,
за да увеличиш

Натисни върху снимката,
за да увеличиш




И в последната част показвам 7 в 1 комплект за красота, който можете да намерите на стр. 54 в К12/2015.

Продуктите в този комплект не съм снимала, но се надявам, че видеото ще ви бъде достатъчно, за да вземете решение дали този продукт ви е необходим и дали ще ви бъде полезен.


Пишейки тази статия установих, че съм пропуснала да кача видеото на една дамска чанта и портмоне от изключително красивата (за мен) колекция Iris.

Веднага качвам снимка и се захващам да добавя видеото, за да бъде завършена статията и да успея да ви представя всичко ново от този каталог на Орифлейм.

Натисни върху снимката,
за да увеличиш
А ето го и краткото видео ревю, вече е тук :)




Всички Орифлейм продукти можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант. Ако нямате такъв, то вече можете да ги поръчате онлайн на адрес: www.consultantori.com


Ако тази статия ви е харесала ще се радвам да я коментирате или да напишете какво друго искате да споделя с вас за продуктите на Орифлейм.