Translate

неделя, 27 март 2016 г.

Следващ Орифлейм каталог 05/2016

От 28.03.2016 г. до 17.04.2016 г. ще бъде активен за поръчки Орифлейм каталог 5/2016

Тук можете да разгледате каталога и да видите ревю на продуктите, които ми направиха най-силно впечатление при първо преглеждане на каталога.

Защо съм се спряла на даден продукт - ще разберете по-долу в статията, а представянето им ще е по последователността им в каталога.

01. Първият продукт, който още с отварянето на каталога ми направи впечатление, е новата спирала The One Hypnotic Depth.
Натисни върху снимката, за да увеличиш
Тази спирала е в 2 нюанса - черен (с код 32435) и тъмно син (с код32436). Както не веднъж съм казвала за тъмно сините спирали на Орифлейм е, че те седят като черно, но не толкова наситено и не знам дали аз съм си внушила, но се премахват по-лесно. Ето защо и доста често моите спирали са в тъмно синьо :)

Това, което споделят от Орифлейм с нас е, че спиралата дава до 18 пъти ПОВЕЧЕ ОБЕМ, а резултатите са тествани клинично. Имайте предвид, че над 90% от козметичните компании в света не извършват клинични тестове!

Тази спирала трябва да дава както изключителен обем, така и невероятна дължина и нямам търпение да я тествам, за да ви споделя личен опит с нея :) А аз съм фен на спиралите и не правя компромиси с тях!

Спиралата можете да я откриете на стр. 3 в Орифлейм каталог 5/2016.


02. Следващият продукт, който си харесах е маркер за вежди, който е с код 32033. Харесах го, защото ми стана интересно какъв ще е резултата от него, а и цената ми се струва доста добра - само 6.90 лв.

Натисни върху снимката, за да увеличиш
Въпреки, че не използвам често продукти за подчертаване на веждите, мисля да си го взема, защото наистина ми е интересно да го пробвам. Между другото, съвсем леко подчертаване на веждите може да направи визията ви изключително различна :) А ако се сложи правилно - ефектът винаги е зашеметяващ!


03. Нямаше как да пропусна тримера за лице на Remington!
Натисни върху снимката, за да увеличиш
Още преди да го пуснат в каталога на Орифлейм бях решила да си купувам тример за лице на Remington. Причината е, че наскоро си взех фотоепилатор на същата марка и за да мога да го използвам на горната устна - трябва да съм без израснали косъмчета. Разбира се, никой не може да ме накара да ги избръсна, така че този уред е моето спасение :)

А и цената е перфектна, а аз определено съм я проучила в доста магазини :) Очаквайте скоро да ви направя и видео за фотоепилатора и за тримера, защото мисля, че ще ви е интересно да чуете едно мнение, което не е спонсорирано и уредите са купени с лични средства.


04. Оххххххх, автоматичните моливи за очи са САМО 2.90 лв. Когато го видях - не мога да ви опиша физиономията си!
Натисни върху снимката, за да увеличиш
Такава цена никога не са били тези моливи, а качеството им е много добро! Заслужават си на 200%, а с тази промоция си струва да си купите поне няколко бройки!

Защо ги харесвам толкова ли? Ами просто е - нанасят се лесно, не се налага да ги остря, няма от какво да се одраскам, не се рони, издържа през целия ден, а даже и да трябва да си сложа през деня - то е лесно и бързо, без опасност да се счупи и да нямам острилка :)


05. Следващият продукт не е един, а цели 2 и са от серията Time Reversing Intense, която е специално разработена за кожа след менопауза, когато и обменните процеси на клетката са съвсем различни и със специфични нужди.

Натисни върху снимката, за да увеличиш
Ако сте на възраст след 55 години - най-силно ви я препоръчвам тази серия. С нея ще усетите кожата си отново жизнена и подхранена, без изсъхване и опъване. Казвам го, защото това е една от любимите серии бяла козметика на майка ми, вече от няколко години!

Промоцията е уникална и заради цената. Нямам спомени през последната 1 година, че и повече, да съм ги виждала на такива смешни пари. Уникално, САМО 16.90 лв., е разбира се, че ще направя подарък-изненада и на мамчето :)

Офертата се отнася за дневния крем и интензивен серум за лице и шия. Препоръчвам ви да ги вземете и двата, ефектът ще е още по-осезаем!


06. Следващият продукт, който привлече вниманието ми, е нов и е крем за ръце. Харесах го, защото е със слънцезащитен фактор 10 и е цели 75 мл. Има екстракт от грейпфрут и витамин Е. Бори се със свободните радикали и предпазва кожата от стареене. Има и комплекс, който се грижи за това тена да е равномерен и свеж. Само не знам аромата какъв е, но когато си го взема ще споделя :)
Натисни върху снимката, за да увеличиш

Остават още 4 продукта, които оправдано си заслужиха да отделя от моето време и да ви ги представя :)


07. Следващите продукти са от серията Sun Zone. Представям ги, защото това е серия, която използвам от няколко години и се е доказала като ефикасна защита от вредните лъчи на слънцето. Промоцията е полезна за всички, които имат слънчева алергия или в момента си правят процедури с фотоепилация. Използвайки Sun Zone ще защитите своята кожа, а както знаем - пролетта слънцето е не по-малко силно и опасно.
Натисни върху снимката, за да увеличиш


08. На стр. 55 ще откриете един прекрасен пролетен аромат - Lovely Garden. Супер е за пролетта и лятото и е за дами, които обожават аромати с ванилия :) Аз съм им голяма фенка така че не можах да не забележа промоцията и това, че с всяка закупена тоалетна вода получавате подарък - тоник за лице и почистваща емулсия с лайка, за които под секрет ще ви споделя, че са перфектни.

Натисни върху снимката, за да увеличиш


09. На стр. 87 в Орифлейм каталог 5/2016 ще откриете още един прекрасен продукт. Това е една изключително добра маска за лице от серията SPA Swedish.

Натисни върху снимката, за да увеличиш

Тази маска е изключително подходяща за мазна и смесен тип кожа, както и за кожа склонна към акне. Използва се веднъж седмично, за да имате чиста и свежа кожа. Не е подходяща за суха кожа. Друг начин, по който често я използвам е да нанеса само върху някоя пъпка, защото понякога ми се появяват такива единични. С помощта на маската - пъпката завяхва много по-бързо.

Цената в момента е САМО 3.90 лв. и определено си заслужава парите. Аз преди 2 каталога си я купих на двойна цена, така че възползвайте се от намалението, няма скоро да има такова :)


10. И последните продукти, които искам да ви представя в тази статия се намират на стр. 146 и 147. Това са 2 нови аромата - единият е мъжки, а другият дамски. Вече успях да пробвам Incognito for her на мостра и усещането ми е за интересен и приятен аромат. На нещо ми напомня, но не мога да се сетя на какво. За трайност не мога да кажа нищо, защото мострите на Орифлейм, противно на всички очаквания, не са със същата трайност както оригинала. Не знам защо, но трайността на мострите е с пъти по-малка, така че да го имате предвид, ако избирате аромат по мостра.

Цената на Incognito е много добра - само 13.90 лв., така че си заслужава да си направите един двоен подарък - за вас и вашата половинка :)

Натисни върху снимката, за да увеличиш

Това бяха първите оферти от каталога на Орифлейм, които ми хванаха окото на първо четене. Разбира се, има още много интересни промоции, които ще ви оставя да разгледате сами в каталога. А кой знае - може да направя и продължение на тази статия ;)


За да разгледате каталог 5 - изчакайте да ви се зареди картинката под този текст и натиснете върху нея.




Всички продукти на Орифлейм можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант! Ако нямате такъв - вече можете да го направите и онлайн през сайта ConsultantOri