Translate

събота, 30 юни 2012 г.

В банята с Орифлейм

Има ли някой, който не се къпе?
Спокойно, знам, че ти не си от тези, за които банята е табу :)

За мен банята е удоволствие, за да има чистота на духа, трябва да има и чистота на тялото.
Орифлейм предлага голямо изобилие от продукти, които да използваме докато си взимаме душ.

Един такъв продукт са душ геловете от серията Discover. Тази серия е много нежна, приятна и ободряваща за тялото, а в същото време е на достъпна цена, защото често е в промоция и всеки желаещ може да си купи качествен продукт на достъпна цена.
Аз лично използвам гел за душ Discover Borneo Tropical Rainforest (код: 13402).

Но на мен лично ми е скучно всеки път да се къпя с един и същи душ гел, ето защото аз разнообразявам. Когато ми привършва една опаковка си поръчвам друга, но от друга серия.

Друго хубаво нещо, което мога да ви препоръчам е овлажняващ крем за душ "Мед и мляко - Злато" с код: 15579. Ммммм, уникален е, няма да сгрешите ако го пробвате :)


Други душ гелове, които съм изпробвала и съм много доволна са Liselotte Watkins (код: 22409) и 
Крем за душ "Зимна приказка" (код:  22685).

Показаните от мен душ-гелове са само предложения, но каквото и да си изберете няма да се почувствате разочаровани, защото всички продукти са на много добро ниво и качество.

Както неведнъж съм казвала - кожата е най-големият орган в човешки организъм и трябва да се отнасяме с внимание към нея.
Може би, знаете, че клетките умират и на тяхно място се появяват други. Всяка тъкан в организма ни е изградена от клетки и същото се отнася и за кожата ни. Поради това непрекъснато обновяване на клетките трябва от един до два пъти в седмицата да си ексфолираме тялото. По този начин се отстранява мъртвия слой клетки.

Хубави продукти за ексфолиация, които мога да препоръчам (защото са изпитани) са:
  • Ексфолиант за тяло "Шведска СПА терапия" (код: 18483)

  • Изглаждащ захарен ексфолиант "Мед и мляко - Злато" (код:17556)

  • Ексфолиант за тяло Discover Mexico (код:23712)


В някои бани има вана, която се използва от семейството. В нас, от както се помня, имаме вана и винаги имам пяна за нея, за да мога когато поискам да си взема релаксираща и отпускаща топла и ароматна вана :) Това, което аз лично харесвам е крем за вана "Мед и мляко - Злато" с код  18249 и овлажняваща пяна за вана "Кокос и оризово мляко" с код 4208.



Тъй като, до момента не съм попадала на калпав продукт за баня от Орифлейм, то смело мога да ви кажа, че каквото и да изберете няма да се разочаровате, но така си подберете продукта, че да ви допада на миризма.

А за мъжката аудитория веднага бих препоръчала ободряващия шампоан за коса и тяло "Север" за мъже (код: 15539). Както казва моят приятел - "За първи път попадам на продукт, който е 2 в 1 и така добре да ми измива косата и да е приятен за тялото". Така че, скъпи мъже, няма да съжалявате, а вашите приятелки, може би, ще бъдат доволни, че най-накрая ще имате собствен душ гел и няма да крадете от техните :)

За дамите взимането на душ включва още един измивен продукт, а именно интимнен душ гел, така задължителен за всяка жена.
Признавам си, че аз съм много чувствителна и дори ароматизирана тоалетна хартия не използвам, защото ми предизвиква дразнения, но със серията Feminelle нямам никакви проблеми. Така че, горещо ви ги препоръчвам да ги пробвате, защото няма да съжалявате. (код: 23951)


Приятна баня!

А ако сте си харесали нещо и искате да си го купите, то можете да се свържете с мен на имейл: Kristi.Lazarova@gmail.com или да пуснете поръчка към мен от ТУК:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако това ви харесва - подкрепете ни в BGtop.net : Топ класацията на българските сайтове

или ни харесайте във Фейсбук

Можете да се абонирате за новини по теми от тук

Вашата подкрепа означава много за нас, за което ви благодарим от все сърце!