Translate

събота, 30 юни 2012 г.

Моите кремове за ръцете от Орифлейм

Не всеки човек има проблем с кожата на ръцете, но аз лично, откакто започнах текущата си работа се оказа, че имам проблемна кожа на ръцете.

Първият проблем, който изникна е, че при много прах кожата на ръцете ми се изсушава и започва едно сърбене, лющене... Неприятна история, но работата ми е такава, чи понякога попадам в доста замърсена среда и това веднага ми се отразява негативно на ръцете.
Хубавото е, че не всеки ден попадам в замърсена среда за работа, но за сметка на това пък всеки ден ми се налага да използвам обществения сапун за ръце в работата. Сами се сещате, че когато едно нещо се купува за много хора, то обикновено се взима най-евтиното, а от там и с лошо качество. Е, от този сапун кожата на ръцете ми на нищо не приличаше, истински кошмар, а се мажех се с всевъзможни кремове за ръце и нищо не ми помагаше.

Когато станах консултант към Орифлейм, първото нещо което си купих от фирмата беше крем за ръце. Исках да проверя как са кремовете за ръце на Орифлейм и тогава се случи така дългоочакваното нормализиране на кожата на ръцете ми :)))

Първо си купих един нощен възстановяващ крем за ръце "Шведска СПА терапия" ( код: 18484). С този крем, още от първото намазване, усетих видимо подобрение на ръцете си. На следващата сутрин имах усещането, че имам защитен слой на ръцете, който ме предпазва от околните дразнения. Сега вече, кремът го използвам един-два пъти в седмицата, защото кожата ми е в много добро състояние и го използвам само като подхранващ продукт.


Все пак, за да запазя постигнатия ефект с ръцете ми, когато съм на работа използвам ежедневен крем за ръце, с който се предпазвам от вредното влияние на сапуна. Кремът, който използвам е се казва "Ягоди & сметана" и е с код 22627. Хубавото на този крем е, че попива бързо и не ми се налага да го избърсвам от ръцете си с кърпичка, защото има някои кремове, които попиват бавно и оставят мазно усещане по кожата, което при този крем липсва.


Във вкъщи, естествено, използвам специален сапун за ръце. Не си позволявам да си правя експерименти и да си купувам произволни неща. Използвам течен сапун за ръце "Мед и мляко - Злато" (код: 15578), който е много мек и нежен към кожата, но в същото време почиства идеално замърсяванията. Когато се мия с този сапун не ми се налага да си мажа ръцете с крем за ръце, защото както казах вече този сапун е много нежен към кожата.

Ако сте си харесали нещо и искате да си го купите, то можете да се свържете с мен на имейл: Kristi.Lazarova@gmail.com или да пуснете поръчка към мен от ТУК: