Translate

петък, 3 август 2012 г.

Как да направим червилото си по-трайно



Обичам да използвам червило, но определено мога да кажа, че имам конкретни изисквания към него, за да го нося с удоволствие.

Първо не обичам червило тип гланц – прекалено ми е лепкаво и когато си пия кафето - чашата ми се цапа, а след това някак и по ръцете си виждам следи от гланца за устни.

Обичам по-дълготрайни червила, но не харесвам онези, които ги рекламират, че издържат по няколко часа, без да се изтриват. В повечето случаи, тези червила са прекалено скъпи, изсушават устата и за да имат някакъв блясък е нужно да се нанася върху тях допълнителен гланц, който също не ми е присърце.

Искам червилото ми да има блясък, да хидратира устните ми и да издържа повече време на тях. За целта имам изпитани хитрини, с които да постигна желания ефект, а и без да давам много пари за червилото си :)








Молив за устни - Wonder Colour 
Nude Pink с код: 24034









Най-бързият и лесен начин, с който увеличавам трайността на червилото си е, като използвам молив за устни, с който очертавам устата си преди да нанеса червилото. Винаги подбирам цвета на молива да е възможно най-близък до червилото ми, за да не се забелязва и да не му променя цвета. А и преди доста години отмина модата на черния молив за устни, така че бъдете внимателни при избора на цвят.
След като сте нанесли моливът, то вие вече сте увеличили с една степен издръжливостта на вашето червило. Ако все пак искате още една идея по-трайно червило, то вие можете да направите още нещо. Вземете чиста хартиена салфетка и я поставете между устните си, така че с нея да попиете част от червилото, без да го размазвате. След като сте попили червилото нанесете още веднъж от него. Ако искате, можете да попиете пак червилото и да нанесете трети път. Това колко пъти ще го направите зависи от вас и от това какво целите.

Някои съветват да се използва и пудра, за да се увеличи трайността на червилото. Признавам си, пробвала съм го и не го препоръчвам. Прекалено много сухо става червилото и не се чувствам комфортно, но както казах – всичко е въпрос на лична преценка.

Сутрин, когато най-много бързам просто нанасям молив за уста и избирам червило, което да подхожда на дрехите ми.
Аз лично използвам един молив за устни - Wonder Colour Nude Pink.
Цветът е доста подходящ за следните мои червила:







Червило "Супер блясък" 
Charming Mauve с код: 20271
















Червило Wonder Colour 
Clover Haze с код: 22530




 






Червило Pure Colour 
Soft Caramel с код: 21156













--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Абонирайте се за нашият информационен бюлетин от ТУК
--------------------------------------------------------------------------------------------------------