Translate

вторник, 26 февруари 2013 г.

Любимите ми продукти в Орифлейм

Здравейте и от мен! Тази статия ще я посветя на едни от многото любими мои продукти и аксесоари. Преди да започна да се занимавам с Орифлейм така да се каже "не отделях достатъчно време на мен самата". Сега вече нещата коренно се промениха. Дори не подозирах, че съществуват такива продукти, които ще ми харесат чак толкова Невероятно, но факт!

Най-любимият ми продукт е
комплекта за вежди (код 21241). Просто се удивих какъв ефект може да има. Подчертава и оформя контурите на веждите, а аз обожавам веждите ми да изглеждат перфектно! Страхотен е препоръчвам го на всички, които искат да имат перфектните вежди!








Второто любимо нещо ми е пинсетата с фенерче на Giordani Gold. Просто е невероятна! Както казах и по горе аз обожавам да си правя веждите и те да изглеждат съвършено оформени. С тази пинсета найстина постигнах този ефект, дори да реша да си ги оформям вечер нямам нужда от много силна светлина всичко се вижда.




Друг мой любим продукт, без който просто не мога е лосиона за почистване на грим. За пореден път Орифлейм доказва 100%-ното си качество на продуктите. Този лосион е уникален, поне за мен е така, тъй като имам много чувствителна кожа, около очите особено. Почиства много добре, не дразни кожата. Така винаги когато искам да използвам любимия си фон дьо тен и основа за грим, нямам проблем вечер точно за минута да го изтрия.



Следващото е възстановяващият шампоан HairX (код 14710). Има супер ефект върху моята коса, след употребата му стана по-здрава, видът и се промени изцяло.


Разбира се има и други, но тези са най, най. Орифлейм не престава да ме изненадва всеки ден, с всеки каталог, с всеки било то козметичен продукт, аксесоар и прочее. Надявам се и за напред да продължава да е все така.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За да направите поръчка на избран от вас продукт - пишете на имейл Kristi.Lazarova@gmail.com или използвайте формата за поръчки от ТУК
(подробности за методите на доставка виж в "Поръчка на продукти")
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ако това ви харесва - подкрепете ни в BGtop.net : Топ класацията на българските сайтове

или ни харесайте във Фейсбук

Можете да се абонирате за новини по теми от тук

Вашата подкрепа означава много за нас, за което ви благодарим от все сърце!