Translate

четвъртък, 6 февруари 2014 г.

HairX от Орифлейм - помощ за изтощената коса



От 1 седмица мога да се похваля, че използвам нови продукти за грижа за моята коса.
Това, което си избрах този път е серията за изтощена коса HairX от Oriflame.
Интересът ми към нея бе породен от 2 от основните й съставки - 6-Gingerol и масло от арган.





Защо обаче избрах точно тези продукти?




Първо, изрусявам косата си от осми клас,а вече наближавам трийсетте, така че сами разбирате, че грижата за моята коса е от първостепенна важност.






Второ, основните съставки на тази серия са 6-Gingerol и масло от арган. След като се порових в нета, разбрах, че 6-Gingerol се съдържа в джинджифила и има антиоксидантно, силно почистващо и омекотяващо свойство. Реших, че това е добре дошло за мен, защото косата ми в корените много бързо и лесно се омазнява.

В същото време, продуктите от тази серия са обогатени с арганово масло, което пък от своя страна подхранва и хидратира сухата и изтощена коса, прави я по-лесна за оформяне и едновременно с това предотвратява цъфтенето на краищата на косата.




И така, моята коса е мазна в корените и суха в краищата. Изрусявам я всеки месец, месец и половина и определено мога да кажа, че винаги съм си подбирала продуктите за нея. Също така, винаги съм казвала, че по-добри маски за коса от италианските няма, но с тази ми покупка останах приятно изненадана.

Първо, ухае много приятно, второ - косата става много мекичка, жизнена и бляскава, без излишно да ми се омазнява, така че с две ръце ви препоръчвам да опитате всички продукти от серията HairX Restore Therapy на Орифлейм.




Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК

За поръчка на всички Орифлейм продукти използвайте нашият сайт  - www.consultantori.com