Translate

вторник, 16 септември 2014 г.

Моите покупки от Орифлейм каталог 11 / 2014

Здравейте приятели, реших да стартирам една нова поредица от теми за моите покупки през каталозите.

Обикновено съм свикнала да пиша за конкретни продукти, но осъзнах, че по този начин не ви споделям доста неща. Ето защо реших да започна този тип представяне, като вярвам, че ще ви е полезно споделеното от мен.

Искам да уточня, че такива ревюта ще пускам най-рано в следващия каталог, за да мога достатъчно дълго време да съм използвала продуктите и да имам по-добра преценка за съответния продукт.



За да увеличиш снимката - натисни върху нея


И така, на снимката по-горе съм снимала всичките си покупки от Орифлейм каталог 11 / 2014.
Това са:

  1. Комбиниран комлект за жени - Този комплект си го взимам вече от близо 2 години. Съдържа в себе си витамин, омега 3 и астаксантин. Приемем ги най-вече през пролетта и есенно-зимния сезон. Доволна съм от него, защото определено засилва имунната ми система и ми дава тонус. От както го приемем не са ми спрели настинките, но сега когато настина се оправям без редовно предписваният ми антибиотик от личната ми лекарка. Ще продължа да си го купувам.
  2. Шампоан за изтощена коса с кокос - За този шампоан слушах суперлативи от една колежка вече близо година. Тя е влюбена в него и аз все си казвах - трябва да си го взема, но така и не го правех. Е, в Орифлейм каталог 11 си го поръчах и останах очарована. Прави косата ми много мекичка, подхранена и бляскава (естествено в комбинация с балсама). Има супер ухание на кокос, което ми действа повдигащо на настроението и в същото време успокояващо. Определено ще си го купя пак.
  3. Балсам за изтощена коса с кокос - Както написах по-горе в комбинация с шампоана е супер, а и не само. Понякога използвам шампоан за мазна коса и след това този балсам. Харесвам косата си след този балсам :) Пропуснах да кажа, че той и шампоана, въпреки че са за суха и изтощена коса ни най малко не утежняват косъма. Определено ще си го купя пак.
  4. Спирала за очи Master Curl - Една от любимите ми :) Взимам си я вече за трети път. Прави миглите ми много добре оформени и подредени. Има супер обем и най-важното не ми слепва миглите и не се рони. Ще продължа да си я взимам.
  5. Избелваща билкова паста за зъби с флуорид -  Към тази паста бях много резервирана когато я пуснаха за първи път в каталога на Орифлейм. Това беше така, защото преди годни си бях купувала билкова паста на българска фирма, която нищо не миеше. Е, сега година след като вече е в продажба се реших да я пробвам и се оказа, че е супер. Мие много добре зъбите. Ефективно отстранява плаката и видимо избелва зъбите. А, да не забравя, че оставя свеж и приятен дъх в устата. Определено ще си я купя пак.
  6. Гел за бръснене Silk Beauty - Този продукт го използвам от както се регистрирах към Орифлейм и не бих го заменила с никой друг. Изключително нежен и приятен за кожата, която след бръснене не е раздразнена благодарение на успокояващите свойства на този гел. Определено ще продължа да си го купувам.
  7. Крем дезодорант Activelle Pure Care - Нов продукт, който го взех защото ми беше любопитно какъв е. Няма рол-он топче, което е проблем за мен, защото понякога слагам повече от необходимото. Реално продукта не е никак лош. Има приятна миризма, която се усеща през целия ден, но е подходящ за жени със суха и раздразнителна кожа. За такива като мен това няма да бъде любим продукт против изпотяване. Определено няма да си го взема пак.
  8. Почистваща маска за лице "Шведска СПА терапия" - Тази маска ми е една от любимите и винаги я използвам в борба с пъпките. С екстракт от водорасли е и е подходяща за мазна кожа. Използвам я вече близо от 3 години, така че ще продължа да си я купувам.
  9. Балансиращ серум за лице "Шведска СПА терапия" - Този серум го използвам винаги след маската от точка 8. С него кожата ми става по-хидратирана и подхранена. Определено ще си го купя пак.
  10. Почистващ гел за лице с грейпфрут Pure Skin - Бях скептична към този гел, защото мислех, че няма да е подходящ за моята кожа. Взех си го заради миризмата, но се оказа, че има и други добри качества. Почиства много приятно кожата, без да я изсушава и в същото време е профилактика срещу пъпките. Подходящ е за смесена и мазна кожа. Доволна съм и ако не го спрат от продажба (той е лимитирана серия) ще си го взема пак.
  11. Душ гел за тяло с грейпфрут Pure Skin - Този душ гел е от същата серия както и измивния гел от точка 10. всъщност, купих си го точно защото са от една серия, но да си призная все още не съм го пробвала, така че не знам дали ще ми хареса. В момента не мога да го открия в сайта на Орифлейм и за това не слагам линк към него.
Ако имате някакви въпроси за продуктите ще се радвам да ги зададете в коментарите под статията.

Ако искате да направите поръчка на Орифлейм продукти, но нямате консултант - не се колебайте да посетите сайтът ми за Орифлейм поръчки, който е с адрес www.consultantori.com

Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК