Translate

вторник, 16 септември 2014 г.

Едно от предимствата да си консултант на Орифлейм

Това да си консултант на Орифлейм има своите неоспорими предимства!










Много хора се плашат да станат консултанти на Орифлейм, защото представата им за РЕГИСТРАЦИЯТА КЪМ ОРИФЛЕЙМ е свързана с продажбите - светлина, в която не могат да си се представят.

Аз бях със същите представи, но когато разбрах че мога да се регистрирам за лична употреба се възползвах и ето ме тук днес, пишейки тази статия :) Пиша я, защото моите представи бяха много различно от реалността и се оказа, че това да си консултант има много предимства, за които не чуваме често.

Едно такова предимство са така наречените кампании за лоялни консултанти.

За да ми бъде по-лесно да ви обясня какво представляват тези кампании ще ви разкажа за тази, която тече в момента.

От Орифлейм обявиха, че всеки консултант на фирмата, който през каталог 13, 14 и 15 направи поръчки за по 100 БТ (бонус точки) ще може да вземе на символична цена комплект ножове с марката Russell Hobbs.




Да си призная, офертата е супер и по този начин аз вече имам доста неща - електрически тиган, кафе машина, уред за пуканки, гофретник, уред за сладолед, комплект олекотени завивки, чаши за кафе, чанта за пикник, чадър и още много други.

Как мислите, кампаниите за лоялни консултанти добри ли са :)

На мен лично много ми харесват и ги обожавам, така че ви препоръчвам да се възползвате от привилегиите на консултантите и да заповядате при нас.

Да не забравя, освен кампаниите за вече съществуващи консултанти има и супер кампании за всеки нов. Една такава кампания за новорегистрирани можете да разгледате тук: http://consultantori.blogspot.com/2014/09/Oriflame-registracia-katalog-13-2014.html


Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК