Translate

понеделник, 27 октомври 2014 г.

True Perfection за перфектна кожа

True Perfection от Орифлейм - дългоочакваната серия вече е тук!









True Perfection е новата козметична серия на Oriflame, която излиза в продажба в Oriflame katalog 15 / 2014.

Тази серия е за грижа за кожата на възраст 25 -35 години.

Аз, като консултант на Орифлейм, имах възможност да се сдобия с мостри на тези кремове още в каталог 14 и успях, в продължение на 21 дни, да тествам продуктите :)

Преди да споделя мнението си за True Perfection ще ви споделя повече подробности за моята кожа.
  • Кожата ми е мазна, с разширени пори. 
  • Понякога има сивкав тен и изморен вид. 
  • Рядко успявам да си намеря подходящ крем, който да не омазнява прекомерно кожата ми. 
  • Моята възраст е 30 и винаги използвам продукти за възрастта ми, никога за по-зряла кожа.

И така, преди да изпробвам новата бяла козметика на Орифлейм, имах притеснения в няколко посоки:
  • Серумът за лице няма ли да е в повече на моята мазна кожа.
  • Дневният и нощният крем дали няма да са прекалено мазни за мен.

Все пак имах мострите и бях длъжна да пробвам, тъй като любопитството ми беше голямо.

Започнах първо със серумът, тъй като той се нанася преди да сложим крем за лице. За моя голяма радост установих, че този серум не ми лепне по кожата, нито пък ми я омазнява. Напротив, усещането беше много приятно, а ароматът нежен. Още с нанасянето му кожата ми стана по-свежа, тъй като в него има комплекс InstantGlow, който има перлени частици, които разпръскват светлината и помагат на кожата да изглежда перфектна на мига.

Хм, когато пробвах серумът не знаех, че той има такива свойства, така че без предубеждение забелязах, че кожата ми е видимо по-свежа и жизнена :)



Относно дневния и нощния крем мога да кажа, че останах не по-малко приятно изненадана. Те допълват идеално серума и кожата видимо става по-свежа, гладка, жизнена и с равномерен тен.

По информация от Орифлейм, дневният крем True Perfection има е с екстракт от албиция, който е богат на аминокиселини и минерали. Той неутрализира ефекта от натрупването на замърсявания на клетъчно ниво и помага за постигането на перфектна кожа въпреки забързания ритъм. Като основна съставка в продукта, той изравнява тена и текстурата на кожата и възвръща сиянието й след 2-седмична употреба. Помага за съхраняване младежкия вид на кожата. Този екстракт от албиция е в процес на патентоване.

За нощният крем True Perfection от Орифлейм споделят, че също има екстракт от албиция, както и гликолова киселина, която има ексфолииращо действие. Помага за отстраняването на мъртвите клетки през нощта и обновяването им с нови, по-здрави клетки за постигането на по-гладка кожа с по-равномерен тен.




Това, което мога да споделя с вас за трите продукта след 21 дни тестване, е:
✔  Влюбена съм в тях!
✔ Кремовете са за всеки тип кожа и наистина - някак консистенцията се нагажда към кожата без да я омазнява или изсушава.
✔ За мен описанието на продуктите съвпадна с това, което получих от тях.
✔ Кожата ми видимо стана по-свежа, със здрав вид и равномерен тен, а разширените пори - не така видими.
✔ Предимството, че са за възраст 25 - 35 е неоспоримо :)
✔ Определено ще си ги купя и ги препоръчвам на всички момичета в този възрастов диапазон ;)

А защо да ги изберете и вие:
✔ Защото с тях кожата ви ще има видимо по-равномерен тен;
✔ Кожата ви ще е по-гладка, а фините линии и разширени пори по-незабележими;
✔ Ще имате отпочинал и сияен вид;
✔ Ще предотвратите стареенето на кожата и появата на първите фини линии;
✔ Ще имате видимо по-здрава кожа.


Тези кремове можете да поръчате от Вашият Орифлейм консултант, а ако нямате такъв - можете да ги поръчате онлайн на адрес: www.consultantori.com/catalogue.html


Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК