Translate

петък, 29 юни 2012 г.

Моите любими продукти за лице от Орифлейм

Аз съм със смесен тип кожа и даже бих казала, че на моменти е повече мазна, ето защо имам нужда от персонална грижа за кожата си, като използвам подходящи (правилни) продукти за нея.

Сигурно се питате как съм стигнала до извода, че даден продукт е подходяш за мен?
Първо си направих компютърен тест на кожата при Надя Барбова, която също е от семейството на Орифлейм и към която всъщност изграждам група.
След това по лично усмотрение си закупих изброените продукти, които са подходящи за мен и започнах да ги използвам.

На база на теста и наблюденията на това как в действителност се отразява даден продукт, аз мога да кажа, че имам вече любим списък с продукти.

Първо започвам с почистващ продукт за лице. В момента използвам почистващ гел 3 в 1 Essentials (Код: 23753). Много добър продукт, който може да се използва като измивен гел, като почистващо мляко за грим или тоник за лице. Аз лично го използвам предимно като измивно средство. След като си измия лицето с този гел 3 в 1 Essentials кожата ми не се изсушава, а напротив - чувствам я много по-балансирана от гледна точка на хидратация и омазняване. Понякога, същият този гел го използвам и за да си махна грима от лицет, както и за да си освежа когажа.



След като си почистя лицето си правя маска. В зависимост от това от какво има нужда кожата ми, определям и колко често да си правя маска на лицето.
Понякога ми излизат пъпки по кожата (причините могат да са различни - стрес, замърсяване, храна, слънце), но винаги чувството е неприятно, ето защо при такава ситуация задължително два последователни дни си слагам почистващата маска за лице "Шведска СПА терапия" (Код:20372), а в останалите случаи я използвам веднъж седмично.
Определено мога да кажа, че с тази маска пъпките ми изчезват много по-бързо, от колкото ако не я използвам.



В дамската си чантата пък винаги имам един продукт, който е за спешни случаи, ако трегне да ми се образува някаква пъпка по кожата. Винаги нося със себе си разтвор против пъпки с органични екстракти от чаено дърво и розмарин. Това е продукт, който използвам още от ученическите си години и винаги ми е помагал да се справя с този проблем по кожата си.Същият този разтвор мога да го използвам и вечер, след като съм почистила лицето си и преди да съм го намазала с крем.


Цялосттната грижа за кожата ми завършва с крем за лице. Тъй като все още нямам 30 години и все още не искам да започвам да използвам силни противо-състаряващи кремове, то аз съм избрала да използвам отново крем, който съдържа в себе си чаено дърво и розмарин (Код:23675 ). Този крем ми излезе и при компютърният анализ на кожата като подходяш, а и наистина кожата ми изглежда много по-свежа и чиста с него.


В началото казах, че използвам почистващ гел 3 в 1 Essentials за да премахна грима от лицето си, но не винаги. В по-голяма част от случаите използвам почистващият мицеларен разтвор "Диамант"  (Код:21339). Този разтвор е за друга възрастова група от моята, но въпреки това си позволявам да го използвам, тъй като има много добри почистващи свойства, а за мен е важно да премахна грима си лесно, без да люти на очите ми и без да ги търкам много с тампона за махане на грим.


Да не пропусна да споделя с вас и какво използвам за под очите, както знаете кожата там е много тънка и деликатна и за нея трябват специални грижи, като не бива да правим компромис с качеството на продукта. Това, което на мен ми понася моного добре е изглаждащият крем за околоочния контур Ecobeauty на Орифлейм. Има някои кремове за под очите, които оставят едно лепкаво чувство по кожата и аз винаги имам усещането, че те ми слепват кожата и ми причиняват допълнително бръчки. Е, с този крем такъв проблем нямам :)


Използвам и други продукти за лице, но ви представям това, което харесвам в момента, а на вас мога да ви препоръчам едно:
Преди да изберете даден продукт, то се уверете, че той е подходящ за вашият тип кожа, защото в противен случай можете да навредите на кожата си, отколкото да и помогнете.

Ако имате колебание относно това какво е подходящо за вас, то можете да ми пишете на имейл kristi.lazarova@gmail.com, за да си запишете час за безплатен компютърен тест на кожата. А ако сте си харесали нещо и искате да си го купите, то можете да ми пишете на имейла или да пуснете поръчка към мен от ТУК:

Не забравяйте, че най-големият орган в човешки организъм е кожата и ние трябва да се отнасяме подобаващо към нея!