Translate

петък, 6 юли 2012 г.

Да се преборим с умората

Един от девизите на Орифлейм е "Чувствайте се чудесно. Изглеждайте чудесно."
Сега, когато чета тази фраза си мисля, че това е лесно, но дали наистина е така?
Замислете се, сутрин ставате ли изморени, въпреки че сте спали нужните 8 часа? А това кара ли ви  да се чувствате добре, а чудесно?
А ноктите ви чупят ли се? А кожата ви изсъхва ли? А раздазнителни ли сте? 
Ако сте отговорили на повече от един въпрос с да, то значи, че вие не се чувствате в синхрон със себе си и не изглеждате така страхотно, както бихте изглеждали при една друга ситуация.
Не знам дали някога сте се замисляли, че тези състояния и симптоми могат да се дължат и на недостиг на един или повече витамина и минерали. 
Сигурно си казвате, но аз ям плодове и зеленчуци? Да, и аз така си мислех, че консумирам достатъчно сурови плодове и зеленчуци и че витамините под формата на таблетки са измислица и че нямам нужда от тях. Но в един момент се усетих в такава безискодица, заклещена в собствената си умора, че буквално се изплаших. Толкова се чувствах изморена, че за да имам поне един ден сили, то трябваше поне два поредни дни да съм отделила по 12 часа за сън. Сами се замислете колко лесно се намират толова часове за сън...

Когато си признах, че имам проблем, реших да си взема витамини и омега 3, като допълнителна добавка. Трябваше да взема мерки, защото започвах да губя контрол над себе си. Оказа се, че на пазара е море от хранителни добавки, витамини, омега 3 и каквото още се сетите. Фирми всякакви, къде известни, къде не... Изботър беше труден, но наложителен. Исках за себе си най-доброто и затова избрах витамините за жени на Орифлейм. Да, правилно прочетохте - за жени, защото имат добре балансирана комбинация от 17 витамина и 7 минерала, обогатени са с фолиева киселина, калций и желазо, за да отговарят на специфичните нужди на женския организъм.


Едновременно с тях си взех и Омега 3, защото определено не успявах да включвам всяка седмица в менюто си риба, а както всички знаем консумацията на риба, която е източник на Омега 3, спомага работата на сърцето и стимулира мозъчната функция.
Тъй като за мен Орифлейм е фирма с доказано име и качество, то моите Омега 3 отново бяха на същата фирма, защото Орифлейм ми дава гаранция за:


И така скъпи приятели, след по-малко от месец приемане на витамините за жени и Омега 3 на Орифлейм аз успях да се преборя с умората. Вече имам сили да ставам сутрин и да правя петимата тибетци след това да отида на работа, която е 8 часа + 1 час обедна почивка, след работа да мина през офиса на Орифлейм и накрая да завърша вечерта с тичане в парка. А аз никога не съм можела да тичам... Дори за мен самата, това последното ми е странно, но наистина умората я няма, не се прозявам по цял ден, не заспивам след като се нахраня, раздразнителността ми изчезна, кожата ми стана нормална :) Чувствам се чудесно, изпълнена със сили и енергия :)

Ако и вие имате този проблем, то не се колебайте, а си вземете витамините и омега 3-то на Орифлейм, защото няма да съжалявате, а и нищо не губите. Казвам го от личен опит :)


За поръчки - вижте "ПОРЪЧКА НА ПРОДУКТИ"