Translate

сряда, 2 януари 2013 г.

Спирала за очи, труден избор, нали?


Спиралата за очи, поне за мен, е едно от основните пособия за гримиране, особено в ежедневието. Прави ли ви впечатление, че дори да не искате или да нямате време за специален грим, когато сложите спирала и вашата визия се променя? Да, наистина се променя! Очите стават много по-подчертани, отворени и въобще излъчването ви се променя.
Тъй като спиралата е нещо, което може и се използва ежедневно е препоръчително да използваме качествена такава, която да не дразни очите ни, да се почиства лесно, да не се рони, да не слепва миглите, да придава обем и плътност и да е с подходящ цвят за нас.
Обикновено човек докато си намери спиралата се поохарчва леко, защото не от първия път си намира това, което му харесва и допада. Ето защо, реших да споделя моят опит със спиралите на Орифлейм и да си изкажа личните впечатления и оценки.
В тази статия ще пиша само за спирали, които лично съм изпробвала и ще изкажа само личното си мнение без да имам претенциите то да е меродавно.

Код 20362

1. Спирала 2FX - Любимата спирала на майка ми, но не и на мен. Не, че е лоша. Определено не слепва миглите, не се рони, не дразни очите, придава обем и плътност, но аз си имам друг любимец :)








Код 21647

2. Спирала Wonder Lash Intense -  Тази спирала използвам от няколко месеца и чак сега е към приключване. Наистина прави миглите по-наситено черни, придава обем и дължина, не се рони и не дразни очите, но някак не е моят фаворит, въпреки, че пак бих си я купила :)

Код 10782
3. Спирала Спирала Wonder Lash - Мммммм в цвят черно... Това е един от фаворитите ми на спирали. Изключително доволна съм. Прави миглите ми доста забележими, а някой ме питат дали не съм с изкуствени ;)

Използвала съм и спиралата в цвят Prune (10784) - някои хора много я харесват, но аз не защото цветът не е така наситен както черният, което и е нормално, все пак не е черна спирала. Някои я предпочитат защото се чисти по-лесно от черната, но за мен това не е особен фактор, а и спиралата към края на деня започва лека да ми се рони, така че не е за мен :)



Код 12943
4. Спирала VIP Volume - Много доволна, въпреки че без да видя си взех в кафяв цвят :) Истината е, че не се забелязва, че е кафяво, просто не е много тъмно черно. Това е една от спиралите от които бих си купила пак, но следващият път ще пробвам в черно. Продава много добър обем и дължина, а най-хубавото е, че не усещам, че имам спирала на миглите, иначе миглите ми изглеждат така сякаш са минати с Wonder Lash. 6 +




Код 22902
5. Спирала за обемни мигли Funky - една от моите любимки! Използвам в цвят син и зелен. Очарована съм, толкова наситени цветове, че се виждат от разстояние. С такава спирала нямам нужда от друг грим :)

Сега се сещам, че в тази статия http://consultantori.blogspot.com/2012/08/blog-post_5.html  на последната снимка можете да ме видите със синята спирала :)



Код 10738
6. Подхранваща спирала за мигли - не бих го нарекла спирала, а по-скоро гел за подхранване на мигли. За човек, който иска да подчертае очите си няма да успее с този продукт. Аз лично не бих си я купила пак, но пък и моите мигли нямат проблеми. Може би наистина е подходяща за хора с редки и лесно чупещи се мигли. Иначе няма проблем да се слага под основната спирала, даже се засилва ефекта :)








Код 20533
7. Спирала за плътни мигли "Само аз" - само ще кажа това, че всички продукти от серията Very Me са изключително добри и качествени и в същото време на невероятно ниски цени :)
С две ръце съм за тази спирала!

8. Спирала Maxi Lash 3D, която излезе в каталог 16 / 2012 и беше с код 25213 вече не я намирам в сайта на Орифлейм, за да ви покажа нейна снимка, но определено тази спирала не си струваше парите. Ако пак я пуснат не се лъжете по 3D ефекта, защото четчицата е някаква странна и ужасно слепва миглите, поне моите.

Иначе сега ми предстои да изпробвам новата Wonder Lash Dramatize, която ще бъде пусната на пазара от Орифлейм в следващият каталог, който влиза в продажба от 21.01.20.13 г. Спиралата ще бъде с ексклузивна въвеждаща цена от 9.50 лв., но може да бъде закупена и с молив само за 11.50 лв. И понеже Wonder Lash е бестселър сред спиралите, то няма как да не се възползвам от промоцията и да не си я взема.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
За да направите поръчка на избран от вас продукт - пишете на имейл Kristi.Lazarova@gmail.com или използвайте формата за поръчки от ТУК
(подробности за методите на доставка виж в "Поръчка на продукти")
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ако това ви харесва - подкрепете ни в BGtop.net : Топ класацията на българските сайтове

или ни харесайте във Фейсбук

Можете да се абонирате за новини по теми от тук

Вашата подкрепа означава много за нас, за което ви благодарим от все сърце!