Translate

неделя, 26 май 2013 г.

Знаете ли, че червеното цвекло


Както знаете, основната тема на блога е Орифлейм и продуктите им, но вече трябва да сте разбрали, че обичам по-здравословния начин на живот, ето защо възнамерявам и занапред да споделям подобни на днешната тема "Знаете ли, че".

Накратко, днес е началото на новата поредица от теми "Знаете ли, че", които се надявам да ви бъдат полезни и да ви харесат.

И така, първата тема е "Знаете ли, че червеното цвекло се бори с киселините в стомаха?"


Преди да започна да ви разказвам моята история с цвеклото ще ви попитам - чували ли сте, че трябва да слушаме организма си какво да ядем?
Аз съм го чувала много пъти, но не винаги се вслушвам във вътрешното си аз, правя го когато наистина не се чувствам добре. И така, един ден наистина бях много зле, защото имах зверски киселини и имах чувството, че вътрешностите ми изгарят. Когато излязох в обедна почивка, отидох в близкия магазин и реших, че трябва да ям някакви зеленчуци или плодове, но не знаех какви. Тогава реших, че няма да мисля какво да е, а ще взема това, към което ме подтикне инстинкта. Тогава си взех червено цвекло и нищо друго. Прибрах се в офиса, измих цвеклото, обелих го, нарязах го на парчета и изядох 1 не много голяма глава. Учудващо за мен, след много малко време, започнах да усещам, че киселините ми намаляват и накрая изчезнаха :)
Тогава проверих в чичо Google какви положителни свойства има този зеленчук и се оказа, че се бори точно със стомашните киселини. Удивително е как инстинктивно избрах тази храна, а още по-удивително е, че не само с хапчета и сода за хляб можем да се отървем от това неприятно усещане, което причиняват стомашните киселини.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Абонирайте се за нашият информационен бюлетин от ТУК
--------------------------------------------------------------------------------------------------------