Translate

четвъртък, 20 ноември 2014 г.

Ревю на новото червило Giordani Gold Baroque "Бижу"

Ревю и снимки на новото червило  Giordani Gold Baroque "Бижу"








Новото червило Giordani Gold Baroque "Бижу" ми стана един от фаворитите за червила от всички, които съм използвала до момента. Причините за това са:
✔ Първо - има го любимия ми Nude цвят и е точно в нюанса, който обожавам. Също така
✔ Второ - червилото е с много приятна и мека консистенция за по-гладко и нежно нанасяне.
✔ Трето - дарява устните с хидратация и усещане за комфорт през целия ден.
✔ Четвърто - обогатено е с истинско злато, което сами ще видите, защото то придава блясък на червилото.
✔ Пето - дизайнът на флакончето ми доставя удоволствие и усещане за лукс и изтънченост.

Червилото  Giordani Gold Baroque "Бижу" е в 3 приятни нюанса, изпълнени с блясък.

В Орифлейм каталог 16 е с въвеждаща промо цена от 14.90 лв. (редовната му цена ще бъде 22.90 лв.).

Успях да направя и снимки на червилото, за да се запознаете и с трите цвята, които както вече споделих са много приятни.












От снимките се вижда, че цветовете са нежни, ненатрапчиви и с блясък.

На въпроса дали ще си го взема? - Отговорът ми е ДА, като моят цвят е 31128 и може би 31129.

Това червило можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант. Ако нямате консултант, то вече можете да го поръчате онлайн с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА на адрес: www.consultantori.com

Ако тази статия ви е харесала ще се радвам да я коментирате или да напишете какво друго искате да споделя с вас за продуктите на Орифлейм.


Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК