Translate

вторник, 1 април 2014 г.

Новата спирала на Орифлейм - The One

Новата козметична линия The One by Oriflame с нова спирала в два цвята



Вижте какви са първите ми впечатления от спиралата, както и след няколко дни употреба.





Първо, искам да споделя с вас, че спиралата, която за първи път е представена в Орифлейм каталог 5 е в два цвята - класическо черно и тъмно синьо към черно. Цветът Black Blue, както са го нарекли от Орифлейм, на мен лично много ми допадна. На самите мигли седи като черно, но не е много наситено и някак ми е по-естествено, така че аз лично избрах за себе си този цвят и му давам оценка 6+.

След цвета на спиралата ще споделя за опаковката, която вече е с предпазно фолио, така че да няма съмнения дали спиралата е нова или не, което мисля, че е добра идея, като имам предвид, че има консултанти с ниска култура на работа (ез да се обижда никой, но не може да отваряме продуктите на клиентите само защото сме любопитни). Така че за опаковката също получават 6+.

Следващото нещо, по което оцених този продукт, а вярвайте ми, използвала съм доста спирали както на Орифлейм, така и на други фирми беше четчицата. За мен е ОК, тъй като се доближава до една от любимите ми спирали Wonder Lash, а и тази е малко по-различна и позволява по-бързо да постигнем желания обем от колкото го правеше Wonder Lash, така че тук оценката също е 6+.

Остава да оценя самия туш на спиралата. Първоначалната ми оценка беше 6+ докато не минаха няколко часа. Това, което установих, че след време той започва да се рони, така че му давам 4+.

Все пак, цялостната визия на спиралата - цвят, обем, леснота на нанасянето опаковка и туш събрани заедно ме карат да харесвам този продукт и да го оценя с 6- като крайна оценка.

На въпроса дали пак бих си я купила - определено да.

А ето и малко реални снимки:
30461 - Black Blue

30460 - Black
Ако искате да поръчате този продукт или друг на Орифлейм, то можете да го направите от нашият сайт www.consultantori.com

Не пропускайте да се възползвате от кампанията ни Орифлейм регистрация за лична употреба и да пазарувате за себе си и семейството си с 23% по-ниска цена.

Ако тази новина ви харесва, то можете да се абонирате за нашия безплатен бюлетин от ТУК