Translate

събота, 16 май 2015 г.

Ревю на новия гел за вежди от Giordani Gold

Преди да видя този продукт на живо, не бях забелязала, че той има цветове и си мислех, че това е безцветен гел за укротяване на непокорни вежди :)

Когато взех продукта, останах МНОГО приятно изненадана :)

Това беше гел за придаване на цвят и плътност на веждите.

Веднага го изпробвах!

Първо изпробвах кафявия гел, защото не бях видяла, че има и по-светъл, така че сега ще пиша за кафявия :)

Искам да споделя с вас, че за мен не е пректика да си подчертавам веждите. До сега веднъж съм го правила и то гримьор ми го направи с комплекта за вежди на Орифлейм. Тогава много се харесах, но така и не започнах да използвам такива продукти. Сега обаче има опасност да започна :)

Този гел за вежди ми хареса супер много. Нанася се много ленсо, без да оставя следи и е необходимо съвсем малко количество от него.

Един съвет от мен - за да сте сигурни, че не сте прекалили с цвета - винаги се поглеждайте от далече в огледалото. Това е и начина по, който проверявам дали съм направила и двете си вежди еднакви.

За да имате естествена визия и всеки да се чуди какво е по-различно у вас, но да не може да забележи, че сте придали цвят на веждите си - използвайте съвсем малко количество от този гел.

Обобщено за продукта:
  • Останах приятно изненадана, че това е гел за придаване на цвят и плътност :)
  • Нанася се лесно и е нужно съвсем малко количество за подчертаване на веждите.
  • Не се размазва, ако е в нормално количество.
  • Седи много естествено и приятно
  • На 100% се влюбих в този гел за вежди

С този гел вие ще можете да имате безупречен завършек на вашата визия. Без много грим ще направите лицето си по-изразително и почертано. Ще можете да контролирате цвета на веждите си, както и тяхната наситеност.

Продуктът е произведен в Полша и е в опаковка от 4 ml. Както всички продукти на Орифлейм, така и този има доказан произход и гаранция за качество. Разбира се, не е тестван върху животни и определено е висококачествен клас козметика.



Всички Орифлейм продукти можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант. Ако нямате консултант, то вече можете да ги поръчате онлайн с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА на адрес: www.consultantori.com


Ако тази статия ви е харесала ще се радвам да я коментирате или да напишете какво друго искате да споделя с вас за продуктите на Орифлейм.