Translate

събота, 16 май 2015 г.

Ревю на новата серия Optimals Aqua Refresh

Тази серия е лимитирана за Орифлейм и включва в себе си 3 продукта - капсули за лице, маска за лице и хидратиращ лосион за лице.

Може би от думата Aqua ще си помислите, че е като серията Aqua Rhythm и до някъде ще сте прави, защото и в тази серия се съдържа екстракт от червени водорасли.

Все пак, мисля че серията не е като Aqua Rhythm, може и да греша, но от Орифлейм не го споменават, че е нейно продължение.
Ето и какви са първите ми впечатления за продуктите.

Първо, изпробвах маската за лице. За нея знаех, че трябва да освежи и хидратира кожата ми, като това ще благоприятства намаляването на бръчиците причинени от дехидратация. Да не забравяме, че това е лятна серия за лице и е нормално да е насочена в борбата с дехидратацията :)

Така, нанесох маската, като използвах четка за нанасяне на маски и изчаках 10 минути преди да отмия. До като бях с тази Aqua Refresh Face Mask не мога да определя точно какво усещах, защото чувството беше нормално. Леко имах усещане все едно има нещо ментово, което освежава, което и се представя за част от нейните качества.

След 10 минути измих маската и усещането беше за мекота.

След маската (по стара традиция) възвърнах Ph баланса на кожата с тоник за лице и преминах към нанасяне на ампулата, която е с нощно действие.

Първата ми мисъл за тази ампула беше "Леле, колко е мазна, почти като масло е. Няма да е за моята кожа, сигурно е за суха кожа." Докато нанасях ампулата се чудех защо пишеше, че серията е за всеки тип кожа, като тази ампула беше толкова мазна.

Да, но моите мисли бяха леко в грешна посока. След като минаха десетина минути от нанасянето на ампулата сякаш цялата мазнина се попи без грам следа.

През първия един час имах усещането, че на кожата ми има невидим защитен слой, който прави кожата ми кадифена на допир.

Не мога да реша дали тази серия е за мен, защото все още съм влюбена в серията True Perfection :)

Лосионът за лице пробвах на следващия ден, който ден по някакво стечение на обстоятелствата се падна много топъл и горещ, така че беше идеално а тестване на лосиона. Усещах го добре, нямах притеснения от към омазняване, а и предпазваше кожата ми от силното слънце.

Все пак, ако изключим факта, че съм влюбена в друга серия, да обобщя за тази:
  • Хареса ми, че има 3 продукта, които да се грижат за кожата - лосион за лице, който се използва през деня и е със SPF 15, капсули с нощно действие за дълбока хидратация и хидратираща маска за лице, която може да се използва 1-2 пъти в седмицата.
  • Серията наистина хидратира кожата, което я прави особено подходяща през лятната ни почивка, когато от силното слънце, кожата ни осезаемо се дехидратира, така че точно такъв тип продукти биха били идеални за летния сезон.
  • Определено след тези продукти кожата става много по-мекичка на допир.
  • В общи линии мисля, че ЖАЖДАТА на кожата може да се утоли с тази серия :)

Всички Орифлейм продукти можете да поръчате от Вашия Орифлейм консултант. Ако нямате консултант, то вече можете да ги поръчате онлайн с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА на адрес: www.consultantori.com


Ако тази статия ви е харесала ще се радвам да я коментирате или да напишете какво друго искате да споделя с вас за продуктите на Орифлейм.